Візіт да стаматолага скончыўся смерцю

У Расеі зноў адбыўся трагічны выпадак, звязаны з нечаканай смерцю дзіцяці і прыцягнуў да сябе ўвагу грамадскасці. На гэты раз, праўда, гаворка ідзе не пра гібель падлетка на фізкультуры, а пра лятальныя выніку радавога візіту да стаматолага.

Дзесяцігадовая Аліна Лопарева памерла ў крэсле стаматолага муніцыпальнай паліклінікі Усурыйска. Лекар ўвёў ёй абязбольвальнае, пасля чаго дзяўчынка страціла прытомнасць і праз некалькі хвілін памерла. Пра этомсообщила старэйшы памочнік кіраўніка следчага ўпраўлення СКП РФ па Прыморскім краі Аўрора Рымская. Як распавяла прадстаўнік СКП, «з заявай у следчыя органы звярнуліся бацькі дзяўчынкі, зараз ўстанаўліваюцца ўсе абставіны здарэння».
Як паведамілі ўчора ў СКП па Прымор'я, праводзяцца ўсе неабходныя мерапрыемствы, накіраваныя на ўсталяванне абставінаў і прычын смерці дзяўчынкі. Па выніках праверкі будзе прынята рашэнне аб узбуджэньні крымінальнай справы.

Што такое анафилатический шок?

Анафілактіческій шок - гэта стан рэзка падвышанай адчувальнасці арганізма, якое развіваецца пры увядзенні чужародных бялкоў і сываратак, медыкаментаў, часам пры ўкусах насякомых (пчол, мошкі і да т.п.).Вядомыя таксама выпадкі наступу анафілактіческій шоку пры ўжыванні вызначаных прадуктаў харчавання.

Хуткасць ўзнікнення анафілактіческій шоку ад некалькіх секунд ці хвілін да 2 гадзін ад пачатку кантакту з алергенам. У развіцці анафілактіческій рэакцыі ў хворых з высокай ступенню сенсібілізацыі ні доза, ні спосаб ўвядзення алергена не гуляюць вырашальнай ролі.

Агульны і найбольш істотны прыкмета шоку - востра надыходзячае памяншэнне крывацёку з парушэннем перыферычнага, а затым і цэнтральнага кровазвароту. Скурныя пакровы становяцца халоднымі, вільготнымі і ціанотічным-бледнымі. У сувязі з памяншэннем крывацёку ў галаўным мозгу і іншых органах з'яўляюцца неспакой, зацямненне свядомасці, дыхавіца, парушаецца мачаадлучэнне.

ПАДРАБЯЗНЕЙ аб анафілактіческій шоку

Як гэта бывае?

15-гадовая Крысціна Десфорджес з Канады памерла пасля пацалунку са сваім прыяцелем ад наступстваў анафілактіческій шоку. У дзяўчыны была алергія на арахісавае масла. Яе сябар незадоўга да пацалунку з'еў бутэрброд, і рэшткаў ежы ў яго ротавай паражніны хапіла, каб выклікаць алергічную рэакцыю.
Нягледзячы на ​​тое што адразу пасля смяротнага пацалунку бацькі ўкалоў Крысціне дозу адрэналіну, гэтага аказалася недастаткова, каб захаваць ёй жыццё.
Каментуючы гэты выпадак, дзіцячы алерголаг Карэн Сигман заклікала ўсіх алергікаў расказаць пра гэта сваім сябрам, каб пазбегнуць падобных інцыдэнтаў. "Калі яны збіраюцца сустракацца з кім-то, ім трэба расказаць гэтым людзям аб сваёй алергіі", - кажа Сигман.
Зрэшты, як адзначаюць эксперты, алергія на арэхі і арэхавае масла рэдка суправаджаецца такімі цяжкімі наступствамі, як анафілактіческій шок. Па статыстыцы, у ЗША ад алергіі на харчовыя прадукты паміраюць штогод 50-100 чалавек. Жорсткую алергічную рэакцыю праяўляюць каля 1,5 млн чалавек.

У лістападзе мінулага года на Стаўраполле адбыўся выпадак гібелі парадзіхі і дзіцяці пасля таго, як ім у бальніцы быў уведзены лідокаін. Урач-анестэзіёлага-рэаніматолага мясцовай ЦРБ Аляксандр Кочеряба пайшоў пад суд. На думку дзяржабвінавачання, лекар, папярэдне не праверыўшы рэакцыю поциентки на лідокаін, зрабіў ёй абязбольвальны ўкол, не толькі значна перавысіўшы пры гэтым дапушчальную дозу, але і парушыўшы методыку і рэжым ўвядзення медыкаменты.Жанчына атрымала вострае таксічнае атручэнне і праз некалькі гадзін, нягледзячы на ​​рэанімацыйныя мерапрыемствы, памерла. Дзіця памёр у той жа дзень, што і яго мама, па прычыне цяжкай ўнутрычэраўнай асфіксіі, прычынай якой стаў усё той жа раствор лідокаіна ...

У снежні мінулага года ў Маскве загінула суддзя Нагатинского раённага суда Масквы 36-гадовая Кацярына Чарняўская, у якой апынулася моцная алергія на адзін з прэпаратаў, якія ўводзяцца пры дыягнастычным абследаванні. Визм ў ведамасную паліклініку скончыўся фатальна: жанчына памерла на месцы неўзабаве пасля ўвядзення 50 мл спецыяльнага раствора-фарбавальніка, які дазваляе лекару лепш разгледзець на экране, як забяспечваюцца крывёй ўнутраныя органы пацыента.

Каментуючы выпадкі гібелі людзей пасля руцінных наведванняў медициснких устаноў, президент Лігі абароны права пацыентаў Аляксандр Саверский адзначае, што падобных выпадкаў у краіне становіцца ўсё больш.
На яго думку, ва ўмовах існавання стандартаў на лячэнне логіка, што медыцына - гэта мастацтва, і кожны лекар мае права на памылку, у корані няправільная.
З іншага боку, Аляксандр Саверский адзначае, што ў рэчаіснасці ад анафілаксіі, сапраўды, не застрахаваны ніхто, і аллерготесты ад яе таксама не выратуюць ...

ПАДРАБЯЗНЕЙ аб лідокаіна і яго камбінацыях на нашым сайце

Пра склад і механізме дзеяння лідокаіна

Глядзіце відэа: Suspense: The X-Ray Camera / Subway / Dream Song

Пакіньце Свой Каментар